Boterhammen saai? Zeker niet!

Speciaal voor AH Category Management Brood en Borgesius-Bakkersland, ontwikkelde Young Perfect een multi-brand, cross-category activatie. In samenwerking met AH Promotie Management, Borgesius-Bakkersland, Hero, Heinz, Danone Hüttenkäse, Beemster en Princes; ‘Lang Leve de Boterham!’

Deze activatie is onderdeel van de worpwijziging op de broodafdeling in week 36. We claimen de hele maand september als broodmaand om de boterham weer hip te maken en de categorie maximaal onder de aandacht te brengen. Alle 37 AH XL kookstudio’s worden vier weken lang omgebouwd tot ‘broodstudio’, waarbij iedere week een ander broodrecept en -soort centraal staat:

Week 36: Tosti’s
Week 37: Wentelteefjes
Week 38: Veggie Boterham
Week 39: Club Sandwich

AH XL Eindhoven Limburglaan heeft in de tweede week van deze toffe activatie een 3-daags Lang Leve de Boterham pop-up restaurant mogen verwelkomen. Shoppers mochten hier gratis plaatsnemen en kiezen uit de acht gerechten.