Om de Unilever marketing managers op de hoogte te houden van de laatste ontwikkelingen in de wereld van MarCom hielden zij onlangs de Unilever Innovation Days.

In opdracht van TasteMore ontwikkelden wij het “Save your Brand” concept.

In een disruptive market kun je maar beter je merk redden…
Vandaar dat wij de marketing managers hebben uitgedaagd hun eigen product te redden en hen te laten ervaren hoe belangrijk en leuk, maar vooral hoe goed brandactivaties kunnen zijn. Hiervoor hebben wij een brandende supermarkt ontworpen in photoshop en deze laten printen op een wand van 4 bij 3 meter. Daarvoor een karretje geplaatst welke gevuld was met allerlei Unilever producten,  speciaal licht zorgde voor het juiste 3d effect.

Zie hier het vlammende resultaat!

ciic-taste-002 ciic-taste-005 ciic-taste-009 ciic-taste-010 ciic-taste-014 ciic-taste-016 ciic-taste-041 ciic-taste-048 ciic-taste-052 ciic-taste-069 ciic-taste-082 ciic-taste-095 ciic-taste-105 ciic-taste-111 ciic-taste-116 ciic-taste-122 ciic-taste-124 ciic-taste-132 ciic-taste-135 ciic-taste-158 ciic-taste-169 ciic-taste-173 ciic-taste-180